felixmol.reismee.nl

Januari, Oud-en-Nieuw, examens

allereeerst, mijn examens heb ik gehaald! Ken nu ongeveer 1000 characters, en ga volgend semester (eind februari) naar C-class. mooiiiii

verder heb ik NYE 'gewoon' hier in Shanghai gevierd, en het was natuurlijk schitterend! Beginnend met een house-party bij wat vrienden waar we hebben afgeteld tot midnight en vervolgens naar Club Mint tot in de late uurtjes met NLse vriend Olivier vd Goes en broer en zusje op de dansvloer doorgebracht.

Afgelopen weekend ben ik verhuist naar mijn nieuwe appartement! Na vier maanden in de dormitory te hebben gewoond, wat perfect was en waardoor ik heel veel mensen heb ontmoet, wilden wij allen toch iets zelfstandiger worden (ghehehe) en heb ik dus samen met 2 gasten (een duitser en een engelsman) besloten te gaan samenwonen. Daar zitten we nu bijna een week en het is gewoon genieten! Het eerste klassen feest hebben we al gehad, uiteraard werden we de volgende dag door een uitgeleefde woonkamer aangegapen, maar verder was echt lachen! 2 van de 3 leraressen waren na ons klassen-diner meegegaan en werden zonder ervan af te weten beschonken door wodka-jus (ik had er niks mee te maken, andere leerlingen) maar gelukkig vonden ze het uiteindelijk ook wel lachen....

Afgelopen woensdag heb ik een solicitatie gesprek gehad, en yes ik ga volgend semester Engelse les geven aan chineesjes! Eindelijk zelf het brood op de plank brengen (haha)....

Ik heb nu 7 weken vrij, moet pas de 18e in Shanghai zijn omdat lieve eugenietje dan kkomt! Tot dan heb ik tijd om te reizen etc, over 2 weken zie ik ma, tine en max in HongKong!

Houdoe!

Reacties

Reacties

Gratia

tjonge, wat een leven en successen!
kun je na dit jaar chinees leren en engels doceren weer in NL op NL les (verhuist!!!!haha!)
verheug me erop je weer over je bol te kunnen aaien over 2 weken! ??!

Elsbeth

Gelukkig nieuw jaar Felix. Zo te horen heb jij al het geluk al aan je kant!!!!!Geniet, we willen graag alle verhalen horen. Ook ontzettend veel plezier met je familie.
Liefs Elsbet

Petra Nabben

Hallo Felix,
Een goed jaar gewenst. Zo te lezen gaat het goed.Veel plezier samen met je familie. Kun jij alles mooi uitleggen!Word je vaak gefotografeerd???????????Hoe vind je het spugen op straat?
Leuk om je verhalen te lezen.Groetjes,
Petra

Sander Froger

Hey neef(je),

Een gelukkig en gezond 2012 en behouden thuiskomst!!
Volgens mij heb jij daar een hele zware tijd en daar heb ik heel veel respect voor, hou je taai, het komt goed.
Ik begrijp, dat door al je drukte, je weinig tijd hebt om foto's te maken, is ook moelijk met de huidige apparten.

Succes en "Nasi Goreng Speciaal" (Sambal bij???????)

Je "oompje" Sander

liesbeth

Ha felix, een gelukkig Nieuwjaar hadden we al gewenst, leuk weer iets van je te horen. Erg goed dat je het examen weer gehaald hebt, het valt niet mee met al die tekens. Nu maar lekker uitkijken naar de komst van de familie. Lekker leuke dingen doen samen. Geniet ervan want de tijd vliegt om he?
Nu groetjes ook van Kees en tot hoors, liefs Liesbeth

liesbeth

vanmorgen bij je mamaatje op bezoek geweest, Alet was er ook, erg gezellig, hoe is het weer daar? Hier is het geen winter onze crocussen staan al een week in bloei, wat een verschil met vorig jaar.
Nu ik lees de verhalen weer wel doei doei

liesbeth

succes met de Engellse les aan die kleine Chineesjes, wel gaaf hoor en zo heb je ook iets extra, houdoe taai. doei doei

Laurien

Haaa Felix,

Een kleeeein beetje verlaat, maar nog een gelukkig nieuwjaar! En dat is voor jou goed begonnen dan, tentamens gehaald, nieuw blok én een baantje! Super leuk.
Geniet ervan en heel veel plezier straks als je familie je op komt zoeken.

xxx

Eugenie

Eugenietje? ..
Haha, heb er zin in. nog 5 weken!

alet

aan het genieten nog steeds? eerst je moeder met broer en zus en nu je kleine!!! zusje op bezoek.Lijkt me erg leuk voor je dat je iedereen weer kan knuffelen.hoor dat je al goed chinees praat.knap hoor!!Ik heb al moeite met de nederlandse taal.dikke kus en we spreken mekaar weer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!