felixmol.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Felix

chris mol

he Felix,
omdat ik je niet meer gesproken heb voor je vertrek, ik was van plan je nog te bellen maar was te laat zo bleek, slome die ik ben, ben ik nu wel de allerallereerste die op je weblog reageert! vermoedelijk zit je nog in je jetleg en cultuurshock enzo. Maar bij deze dus nog heel veel pelzier en succes in dit spannende jaar. Ik vind je een kanjer dat je dit durft op je 18de. Pas wel op met die chinezen trouwens, je weet ze lijken allemaal op elkaar ,erg verwarrend.
Houdou eigen,
je oom Chris uit Gorcum.

Marijke en Karel Baijens

Hallo Felix,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Voor jou is de dag al bijna om; wij hebben nog wat uurtjes te gaan. Je hebt iedereen al op een leuke manier laten kennismaken met je nieuwe, chinese bestaan. Wij zullen je blijven volgen gedurende je periode in China.

Groeten uit een zonnig Dommelen,
Marijke en Karel

Stefan & Gisela

Hoi Felix!

Echt super leuk om jouw eerste indrukken van China te lezen al....wij wensen jou een super tijd daar - maak er iets leuks van! Ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat zal het een bijzonder jaar voor jou zijn :) Veel groetjes van ons, Stefan, Gisela & Djet

liesbeth

Hallo felix ik weet niet of het vorige bericht verzonden is dus nogmaals van Harte Gefeliciteerd, erg leuk om je verhaal te lezen en meteen de beelden erbij te kunnen bekijken. Best een leuke kamer zo met balkon. Nu geniet ervan, groetjes en liefs Liesbeth

liesbeth

Wat leuk om onze foto daar aan de Wall of Fame te zien hangen, nooit gedacht dat we ooit in China aan de muur zouden komen te hangen. Erg leuk, fijne zondag nog. Wanneer begint het echte studeren?
groetjes Liesbeth

Henk

Felix! Wat vet dat je een eigen site hebt waarop we je kunnen volgen! Mooi verhaaltje staat er al! Ik blijf de site in de gaten houden! Heel veel Plezier daar nog en sterkte!

marie dahmen-froger (tante!)

IK zou het heel fijn vinden om met je mee te reizen en te kijken naar wat je allemaal zult zien en ervaart.
De eerste indrukken zijn al erg goed en je gaat een uitstekend jaar tegemoet!
Wie weet kun je ons in de toekomst nog eens gidsen door dit voor ons onbekende land!
Good luck en liefs, t. Marie